Periodistes treballant en l’edició on-line de Regió7, la primera línia de la informació

Prensa Ibérica està immersa en l’apassionant repte de la transformació digital. La seva aposta pels continguts a Internet, al compàs del canvi en els hàbits de consum dels lectors, és definitiva.

Els diaris del grup tenen un creixent posicionament en suport digital. Sumen avui 34 milions d’usuaris únics mensuals i més de 170 milions de pàgines vistes al mes.
És el resultat d’anys de formació dels seus professionals, de captació de nou talent digital i d’inversió en la més innovadora tecnologia.

Des d’una vocació multimèdia, Prensa Ibérica està també present en el sector audiovisual. Disposa de 26 llicències locals de TDT i de dues d’àmbit autonòmic.

L’edició on-line de Regió7 va néixer el 1996 i va ser una de les primeres d’un diari de fora de Barcelona. Inicialment, quan encara Internet era molt lluny de tenir una difusió massiva, va fer funcions de portal aglutinador de diferents iniciatives en el món d’Internet de la Catalunya Central. De mica en mica va anar convertint-se en un veritable diari on-line. Avui, en què l’edició impresa té 35.000 lectors de mitjana diària (OJD), l’edició on-line ja s’acosta als 23.000 usuaris diferents cada dia, i 370.000 cada mes.

La redacció ha estat integrada per tal que la notícia que s’està produint aparegui immediatament a la web i, l’endemà, a l’edició impresa.